Regulamin korzystania z usług
I
Regulamin korzystania z usług firmy AP Optymalizacja z siedzibą w Łodzi
§ 1 Postanowienia ogólne Regulaminu
- Niniejszy Regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia usług przez firmę AP Optymalizacja z siedzibą w Łodzi świadczonych przez Usługodawcę, w postaci usług w tym szkoleniowych stacjonarnych oraz za pośrednictwem serwisu internetowego umieszczonego w domenie: apopt.pl i subdomenach marketing.apopt.pl oraz oferty.apopt.pl, zwanego dalej Serwisem, zasady korzystania z tych usług i zasady ochrony danych osobowych Usługobiorców.
- Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z usług niewymagających zarejestrowania ani zgłoszenia jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu. W przypadku usług wymagających zarejestrowania lub zgłoszenia, dokonanie rejestracji lub zgłoszenia jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu.
- Regulamin jest udostępniony Usługobiorcom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Regulamin jest dostępny również w siedzibie Usługodawcy. Każdy Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili zawarcia umowy.
- Każdy Usługobiorca ma obowiązek zapewnienia, aby wskazany przez niego Uczestnik usługi szkoleniowej zapoznał się z Regulaminem i przestrzegał jego postanowień.
- Umożliwianie korzystania z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zm.), które odbywa się na mocy umowy, zawieranej pomiędzy Usługobiorcą, a Usługodawcą oraz na podstawie Regulaminu.
§ 2 Definicje użyte w Regulaminie
- Usługodawca – AP Optymalizacja Andrzej Pluta z siedzibą w Łodzi, ul. Boya-Żeleńskiego 3/12, 91-747 Łódź, tel. +48 531 9999 47, strona internetowa https://marketing.apopt.pl, e-mail : biuro@apopt.pl
- Usługobiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawiera z Usługodawcą umowę na zasadach określonych w Regulaminie.
- Uczestnik – Usługobiorca, będący osobą fizyczną, zawierający umowę o świadczenie usługi szkoleniowej stacjonarnej lub usługi e-learning, lub osoba fizyczna wskazana przez Usługobiorcę jako osoba, na rzecz której jest zawarta umowa o usługę.
- Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 Regulaminu.
- Usługi elektroniczne – Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców w oparciu o Regulamin.
- Serwis – serwis internetowy umieszczony pod adresem https://marketcell.pl i https://marketing.apopt.pl.
§ 3 Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę
- Usługodawca świadczy:
1) Usługi polegające na możliwości uczestniczenia w kursach, szkoleniach, konferencjach, warsztatach i seminariach (zwanych dalej „szkoleniami stacjonarnymi”), organizowanych w siedzibie Usługodawcy lub innym wskazanym miejscu, w terminach określonych przez Usługodawcę;
2) Usługi elektroniczne, w szczególności możliwość uczestnictwa w kursach/szkoleniach e-learning (kursy/szkolenia on-line).
3*) Usługi polegające na wykonaniu strony www i sklepu internetowego, wdrożeniu CMS lub CRM, pozycjonowaniu SEO, copywritingu, fotografii biznesowej, tworzeniu grafiki produktowej i obrazów video, usługi webmasterskie w Internecie.
/*niniejszy zakres usług jest regulowany przez opisy usług w zakładce USŁUGI AP OPTYMALIZACJA i zakładkę Cennik/
- Korzystanie z niektórych Usług wymaga zarejestrowania w Serwisie. Usługodawca określa w Serwisie rodzaje usług wymagających zarejestrowania.
- Oferta świadczenia usług elektronicznych jest ważna do czasu zawieszenia lub zaprzestania ich świadczenia przez Usługodawcę. Usługodawca uprawniony jest do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia usług elektronicznych bez uprzedniego zawiadamiania Usługobiorców, z zastrzeżeniem zachowania praw usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia usług elektronicznych.
- Oferta świadczenia usług elektronicznych i kursów/szkoleń może być rozszerzona w porozumieniu z Usługobiorcami.
§ 4 Zawarcie umowy o świadczenia usług
- Zawarcie umowy o świadczenie usługi wymaga wysłania prawidłowo wypełnionego formularza w postaci elektronicznej w sposób podany w Serwisie albo przez opłacenie faktury za usługę zgodnie z opisem oraz informacją zawartą w rubryce UWAGI na opłaconej fakturze księgowej.
- Zawarcie umowy o świadczenie usługi kursu/szkolenia stacjonarnego następuje w momencie potwierdzenia przez Usługodawcę otrzymania poprawnie wypełnionego formularza przez przesłanie wiadomości e-mail na adres Uczestnika podany w formularzu.
- Zawarcie umowy o świadczenie usług elektronicznych w formie świadczenia usługi e-learning następuje w momencie otrzymania przez Usługodawcę poprawnie wypełnionego formularza rejestracyjnego dotyczącego wybranego kursu/szkolenia, wysłanego do Usługodawcy oraz przez przesłanie potwierdzenia poprzez wiadomości e-mail na adres Uczestnika podany w formularzu.
- Zawarcie umowy świadczenie usługi w zakresie § 3 pkt 3 odbywa się na podstawie wystawionej i opłaconej faktury Vat lub faktury Pro Forma przez Klienta zgodnie z rodzajem usługi opisanej na fakturze i uwagą zawartą na fakturze lub fakturze Pro Forma.
- Brak zapłaty za fakturę o której mowa w pkt.4. skutkuje wstrzymaniem wykonywania usługi do czasu zapłaty. W przypadku braku zapłaty przez okres dłuższy niż 14 dni, zobowiązanie zostanie przekazane do windykacji a usługa/i nie będą już wykonywane.
- Usługodawca drogą email potwierdza zawarcie umowy o świadczenie dowolnej Usługi lub kursu/szkolenia stacjonarnego i o świadczenie Usługi elektronicznej e-learning drogą elektroniczną na adres e-mail Uczestnika podany w formularzu.
§ 5 Zakres usługi szkolenia stacjonarnego
- Przedmiotem umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego jest umożliwienie uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Usługodawcę.
- Usługodawca zastrzega, że niektóre szkolenia stacjonarne mogą odbyć się wyłącznie w razie zgłoszenia się minimalnej liczby Uczestników szkolenia, wymaganej do ich przeprowadzenia.
- Usługodawca ogłasza na stronach Serwisu dane dotyczące przedmiotu, terminu, miejsca, programu i ceny szkolenia stacjonarnego.
- Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności za szkolenie stacjonarne w terminie 7 dni po otrzymaniu od Usługodawcy wiadomości e-mail na adres podany w formularzu, o konieczności dokonania płatności.
- Uczestnictwo w niektórych szkoleniach stacjonarnych organizowanych przez Usługodawcę może być nieodpłatne. Informacje o tych Szkoleniach Usługodawca zamieszcza na stronach Serwisu.
§ 6 Zakres usługi e-learning
- Przedmiotem umowy o świadczenie Usługi e-learning jest udostępnienie Usługobiorcy adresu internetowego bezpośredniego uczestnictwa on-line w wymiarze godzin i terminie zgodnym z opisem danego kursu/szkolenia oraz dostępu do pliku (plików) zawierającego dodatkowe informacje związane kursem/szkoleniem (dalej: plik/aplikacje/ i szkolenia) na wybrany przez Usługobiorcę z oferty Usługodawcy temat.
- W ramach umowy Usługobiorca otrzymuje również możliwość kontaktu z osobą odpowiedzialną merytorycznie za wybraną usługę e-learning, na zasadach opisanych w charakterystyce kursu/szkolenia.
- Udostępnienie pliku/plików kursu/szkolenia może nastąpić bez możliwości utrwalenia go na dysku Usługobiorcy jeśli jest w formie videokonfernecji lub video na żywo i on-line.
- Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności w terminie 7 dni po otrzymaniu od Usługodawcy wiadomości e-mail na adres podany w formularzu, o konieczności dokonania płatności.
- Stosownie do art. 5 ustawy z dnia z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym (Dz. U. 2002 r., nr 126, poz. 1068 z późn. zm.) Usługodawca rozpocznie świadczenie Usługi e-learning po jej opłaceniu przez Usługobiorcę.
- Udostępnienie dostępu do kursu/szkolenia następuje w terminie 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na rachunku Usługodawcy na okres wskazany przez Usługodawcę na stronach Serwisu. Po upływie wskazanego okresu dostęp do kursu/szkolenia i plików wygasa.
§ 7 Zasady dokonywania płatności za usługi świadczone przez Usługodawcę
- Wysokość i sposoby wnoszenia opłaty Usługodawca określa w Serwisie, formularzu lub wiadomości e-mail zawierającej informację o sposobie dokonania wpłaty.
- O ile nie zaznaczono inaczej wpłat należy dokonywać na rachunek: AP Optymalizacja Andrzej Pluta. 91-747 Łódź, ul. Boya-Żeleńskiego 3/12, Nr Rachunku 79 1160 2202 0000 0003 0040 3338 – podając tytuł płatności.
- W tytule wpłaty należy wpisać dane identyfikacyjne Usługobiorcy podane w formularzu zgłoszeniowym.
- Opłaty za kazdy miesiąc usługi/obsługi pobierane są z góry na podstawie wystawionej faktury do 15 dnia danego miesiąca za który usługa/obsługa dotyczy a mowa o nich na Fakturze za dany miseiąc.
§ 8 Wymagania techniczne korzystania z usług elektronicznych
- W celu prawidłowego korzystania z usług elektronicznych, Usługobiorcy powinni dysponować:
1)urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet;
2)przeglądarkę Internet Explorer wersja 8.0 lub wyższą, albo oprogramowaniem o podobnych parametrach (np. Mozilla Firefox, Chrome lub Opera);
3) przeglądarką plików pdf Adobe Reader wersja 8.0 lub wyższą, albo oprogramowaniem o podobnych parametrach;
4) programem do edycji tekstu o funkcjonalności programu MS WordPad albo oprogramowaniem o podobnych lub wyższych parametrach;
5) aplikacje do videokonferencji ZOOM (https://zoom.us/) i TEAMS (https://teams.microsoft.com/).
- Korzystanie ze wszystkich aplikacji Serwisu może być uzależnione od instalacji dodatkowego oprogramowania typu Java, Java Script, Flash oraz akceptacji plików cookies.
§ 9 Określenie praw i obowiązków stron
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usługi szkoleń stacjonarnych i usług elektronicznych.
- Usługobiorca zobowiązuje się do uiszczenia należności za usługi odpłatne w terminie i w sposób określony przez Usługodawcę dla danej usługi.
- Zakazane jest wykorzystywanie przez Usługobiorcę oraz uczestnika otrzymanych Usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Usługodawcy.
- Usługodawca zastrzega, że materiały szkoleniowe zamieszczone w Serwisie, pliki kursów/szkoleń i materiały udostępniane Uczestnikom szkolenia podczas szkoleń stacjonarnych i szkoleń e-learning są objęte ochroną prawa autorskiego. Usługobiorca lub Uczestnik kursu/szkolenia ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z tych materiałów wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.
- Usługodawca uprawniony jest do zablokowania dostępu do pliku kursu/szkolenia Usługobiorcy lub uczestnikowi, jeśli korzystają oni w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu.
- Na życzenie Usługobiorcy zostaje wystawiona przez Usługodawcę faktura VAT, która zostanie wysłana Usługobiorcy pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
- Usługobiorca usługi szkolenia stacjonarnego lub usług elektronicznych wymagających zarejestrowania albo uczestnik szkolenia, dokonując zgłoszenia lub rejestracji wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Usługodawcy i podmiotów z nim powiązanych. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana przez przesyłanie wiadomości na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu.
- Usługodawca zastrzega, że korzystanie z usług odbywa się wyłącznie na koszt i ryzyko Usługobiorcy.
- Usługodawca zastrzega, że usługi mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być wykorzystywane jako narzędzie służące podejmowaniu jakichkolwiek decyzji.
- Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie postanowień Regulaminu przez wskazanego przez siebie Uczestnika kursu/szkolenia.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
1) za jakiekolwiek szkody powstałe wskutek korzystania z usług przez Usługobiorców w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem;
2) za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia usług w przypadku gdy nastąpiło to z winy Usługobiorcy bądź ze względu na naruszenie przepisów prawa lub Regulaminu;
3) za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z wykorzystaniem przez Usługobiorcę danych oraz informacji udostępnianych w ramach świadczenia usług w celach gospodarczych, inwestycyjnych, biznesowych itp.;
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na stronach internetowych umieszczonych w innych serwisach niż https://marketcell.pl i https://marketing.apopt.pl, do których linki zawarto w Serwisie.
§ 10 Przetwarzanie danych osobowych Usługobiorcy
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie AP Optymalizacja Andrzej Pluta Siedziba: 91-747 Łódź, ul. Boya-Żeleńskiego 3/12. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- Na potrzeby Polityki Prywatności „Usługodawca” realizuje „RODO”, którym jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Usługobiorca szanuje prawo do prywatności i dba o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
- Dane osobowe podawane w formularzu zgłoszeniowym są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
- Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów – Usługobiorców. Oznacza to, że przetwarza dane Usługobiorcy jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko, miejsce pracy, adres IP.
- Dane osobowe przetwarzane są:
- a) zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
b) zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
c) w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
d) w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą: w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Usługobiorcę.
- Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: biuro@apopt.pl
- Usługobiorca zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych Usługobiorcy po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują go do retencji danych.
- Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Usługobiorcy oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
- Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Na wyraźne życzenie Usługobiorcy dla potrzeb szkolenia wprowadzamy pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
- Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez Usługodawcę albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
§ 11 Pliki cookies
- Witryny https://marketing.apopt.pl oraz https://marketcell.pl używają cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
- Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
- Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy AP OPTYMALIZACJA w celu optymalizacji działań.
- Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies (uwzględniając poniżej również te o których napisaliśmy w naszej polityce prywatności):
- a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie https://www.allaboutcookies.org/manage-cookies
- Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.
§ 12 Rozwiązanie umowy o świadczenie usług
- Umowa o świadczenie usługi e-learning rozwiązuje się z upływem czasu, na jaki dostęp do szkolenia i/lub pliku (plików) szkolenia został udostępniony Usługobiorcy przez Usługodawcę.
- Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego w szczególności w razie niemożliwości przeprowadzenia szkolenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, w tym w szczególności nieotrzymania przez Usługodawcę minimalnej liczby zgłoszeń na dane szkolenie,
- W razie odstąpienia Usługodawcy od umowy o świadczenie usługi szkolenia z powodów wskazanych w § 11 ust. 2 po dokonaniu płatności za szkolenie, Usługodawca może zaproponować Uczestnikowi szkolenia udział w szkoleniu w innym terminie, a jeżeli uczestnik szkolenia nie zaakceptuje nowego terminu szkolenia – zwróci Usługobiorcy pełną opłatę za szkolenie w terminie 14 dni roboczych.
- Usługobiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego terminie do 3 dni przed dniem rozpoczęciem szkolenia. Oświadczenie o odstąpieniu wymaga formy pisemnej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie i musi być wysłane listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu.
- W razie odstąpienia Usługobiorcy od umowy o świadczenie Usługi szkolenia w sposób określony w § 11 ust. 4 Usługodawcy należy się 80% opłaty za szkolenie. W przypadku nieprzybycia Uczestnika szkolenia na szkolenie, bez wcześniejszego oświadczenia o odstąpieniu do dnia wskazanego w ust. 4 powyżej, Usługodawca nie zwraca opłaty za szkolenie.
- Reklamacje usług Usługobiorca może składać w formie pisemnej, za pomocą listu poleconego na adres Usługodawcy, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu. Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres pocztowy Usługobiorcy.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania listu poleconego przez Usługodawcę. O decyzji Usługodawcy Usługobiorca zostanie powiadomiony pisemnie na adres podany w liście poleconym zawierającym reklamację.
- Usługodawca rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu.
§ 13 Postanowienia szczególne dotyczące konsumentów
- Usługobiorcom, będącym konsumentami w rozumieniu przepisów prawa, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 r., nr 22, poz. 271 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od każdej umowy o świadczenie Usług zawartej z Usługodawcą, w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 poniżej.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać również złożone w postaci elektronicznej i wysłane Usługodawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu.
- W razie odstąpienia przez Usługobiorcę od umowy o świadczenie Usługi odpłatnej, po dokonaniu płatności, Usługodawca zwraca Usługobiorcy całą opłatę.
- Usługobiorca zawierający umowę o świadczenie Usługi Szkolenia na mniej niż 10 dni przed dniem Szkolenia, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi szkolenia przed upływem 10-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
- Usługobiorca opłacający Usługę e-learning przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi e-learning niezwłocznie po jej opłaceniu. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
§ 14 Postanowienia końcowe Regulaminu
- Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu, z zachowaniem praw Usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia usługi przez Usługodawcę.
- Wszelkie pytania, opinie i wnioski dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz oświadczenia do Usługodawcy Usługobiorca może kierować na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie dnia 01 października 2020 roku.
II
Warunki uczestnictwa w szkoleniu on-line dla osób indywidualnych i podmiotów gospodarczych
- Zawarcie umowy o świadczenie usług kursu/szkolenia wymaga wysłania prawidłowo wypełnionego formularza w postaci elektronicznej.
- Zawarcie umowy o świadczenie usług elektronicznych w formie świadczenia usługi on-line następuję w momencie otrzymania przez Usługodawcę poprawnie wypełnionego formularza rejestracyjnego dotyczącego wybranego kursu/szkolenia, wysłanego do Usługodawcy oraz przesłanie potwierdzenia poprzez wiadomości e-mail na adres Uczestnika kursu/szkolenia podany w formularzu.
- Przedmiotem umowy o świadczenie Usługi on-line jest udostępnienie Usługobiorcy wiedzy on-line na wybrany przez Usługobiorcę z oferty Usługodawcy temat.
- W ramach umowy Usługobiorca otrzymuje również możliwość kontaktu z osobą odpowiedzialną merytorycznie za wybrany kurs/szkolenie on-line, na zasadach opisanych w charakterystyce kursu/szkolenia.
- Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności w terminie 7 dni po otrzymaniu od Usługodawcy wiadomości e-mail na adres podany w formularzu, o konieczności dokonania płatności.
- Stosownie z art. 5 ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym (Dz. U. 2001 r., nr 126, poz. 1068 z późn. zm.) Usługodawca rozpocznie świadczenie Usługi on-line po jej opłaceniu przez Usługobiorcę.
- Udostępnienie dostępu następuje w terminie wyznaczonym jako rozpoczęcie kursu/szkolenia tylko po zaksięgowania wpłaty na rachunku Usługodawcy na okres wskazany przez Usługodawcę na stronach Serwisu. Po upływie wskazanego okresu dostęp wygasa.
- Cena oferowanego kursu/szkolenia obejmuje dostęp do spotkania on-line i materiałów szkoleniowych przypisanych do kursu/szkolenia oraz udziału w ogólnym 45-minutowym spotkaniu z prowadzącym po zakończeniu kursu/szkolenia
- 2. O ile nie zaznaczono inaczej wpłat należy dokonywać na rachunek: 82 1160 2202 0000 0003 0040 2508, AP OPTYMALIZACJA Andrzej Pluta, 91-747 Łódź, ul. Boya-Żeleńskiego 3/12 – podając tytuł płatności.
- Korzystanie ze wszystkich aplikacji Serwisu może być uzależnione od instalacji dodatkowego oprogramowania typu Java, Java Script, Flash oraz akceptacji plików cookies. Przetestowania działania aplikacji do video konferencji typu ZOOM i TEAM.
- Szczegółowe zasady korzystania z usług określa Regulamin korzystania z kursów i szkoleń.
RABATY
O ile rabat nie został już uwzględniony w cenie kursu w trwającej promocji, to Osoba fizyczna lub instytucja może otrzymać dodatkowy rabat na zamówienie kursu/szkolenia, jeśli całkowita wartość zamówienia:
– przekracza 1000 zł – 5%
– przekracza 2000 zł – 10%
– przekracza 3000 zł – 15%
WYMAGANIA TECHNICZNE KORZYSTANIA Z USŁUG ON-LINE
W celu prawidłowego korzystania z usług on-line, Usługobiorcy powinni dysponować:
1) urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet;
2) przeglądarką Internet Explorer, wersja 8.0 lub wyższą, albo oprogramowaniem o podobnych parametrach np. Firefox, Chrome lub Opera ;
3) przeglądarką plików pdf Adobe Reader wersja 8.0 lub wyższą, albo oprogramowaniem o podobnych parametrach;
4) programem do edycji tekstu o funkcjonalności programu MS WordPad albo oprogramowaniem o podobnych lub wyższych parametrach;
III
Prawo konsumenta
- Usługobiorcy od dnia w którym zapisał się na dany kurs/szkolenie wysyłając formularz zgłoszeniowy co oznacza że zawarł tym samym Umowę o świadczenie usługi i otrzymał informację zwrotną potwierdzającą fakt zapisania się na kurs/szkolenie, przysługuje 14 dniowy termin odstąpienia od uczestnictwa w kursie/szkoleniu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczy wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać również złożone w postaci elektronicznej i wysłane Usługodawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu.
- W razie odstąpienia przez Usługobiorcę od umowy o świadczenie Usługi w terminie określonym w ust. 1, po dokonaniu płatności, Usługodawca zwraca Usługobiorcy całą opłatę.
- Usługobiorca po upływie terminu określonego w ust. 1, który opłacił kurs/szkolenie i otrzymał dostęp do platformy online może odstąpić od kursu/szkolenia i otrzymać zwrot uiszczonej opłaty stosownie zmniejszonej z uwzględnieniem spełnionego świadczenia przez Usługodawcę.
- Usługobiorca zawierający umowę o świadczenie Usługi kursu/szkolenia na mniej niż 14 dni przed dniem kursu/szkolenia, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi kursu/szkolenia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
AP OPTYMALIZACJA
Andrzej Pluta
Łódź, 2020