Stosujemy wypracowane standardy obsługi klienta!

Nazywamy rzeczy takimi, jakimi są. Bez owijania w bawełnę!

 

apa-optymalizacja_twoja-komorka-marketingowa.jpg

Oferujemy sprawdzony system działania

  1. Słuchamy tego, co mówi Klient i jakie ma oczekiwania. Zaczynamy od briefu klienta,
  2. Oferta zawsze skrojona indywidualnie pod Klienta. Wykorzystujemy uznane na rynku narzędzia Google, SEO inspektor quake i inne,
  3. Wizerunek i pozycjonowanie budujemy na wysokiej jakości publikowanej treści. Unikalny tekst, zdjęcia i video, odpowiednio dopasowanie słowa kluczowe w kontencie wg najwyższych standardów oczekiwanych przez wyszukiwarki i media społecznościowe,
  4. Wsparcie w działaniach statycznych i dynamicznych przez cały okres współpracy z Klientem. Nadzorujemy ruchy konkurencji, reagujemy i tworzymy stały system wzrostu konwersji.

Co nas wyróżnia?

  1. Średnia długość współpracy z Klientami ponad 5 lat,
  2. Ponad 25 lat doświadczenia w branży na rynku krajowym i zagranicznym,
  3. Elastyczność i szybkie dostosowywanie się do potrzeb Klienta.

 

AP OPTYMALIZACJA to przede wszystkim Przedsiębiorca Andrzej Pluta:

  • Doświadczenie zdobyte w wielu branżach połączone z wiedzą. Praca dla różnej wielkości firm na rynku lokalnym, regionalnym oraz globalnym.
  • Indywidualne podejście dla każdego Klienta z sektora SMES. Działanie wg klauzuli poufności we wszystkich obszarach współpracy m.in. z uwzględnieniem dostępu do serwera firmy Klienta, CMS, kont narzędzi Google i firmowych mediów społecznościowych. Wykonywanie działań wg ustalonych terminów spotkań u Klienta, na którym omawiamy obecną strategię firmy oraz cele z naciskiem na np. cele konwersji. Jasne określenie planu działań i poziomu ingerencji (np. najpierw akceptacja treści i dopiero publikacja, lub sprawdzanie wyrywkowe po publikacji – korekta).
  • Nacisk na standardy GOOGLE, czyli content (treść) w marketingu (wysoka jakość materiałów foto i video z naciskiem przy ich opisach na wykorzystanie słów/fraz kluczowych).
  • Dostosowanie działań do wyników analizy np. wykonanej dla historii domeny w Google.
  • Nie używamy metod niedozwolonych lub nieetycznych – łamiących zasady netyki. Unikamy systemów wymiany linków i innych robotów automatyzujących proces SEO niezgodny z netyką. Nie kupujemy linków i nie spamujemy. Najważniejsza jest optymalizacja procesów biznesowych oraz optymalizacja procesów marketingowych.
  • Co 14 dni analiza pozycji i wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google – esencjonalny raport SEO z uwzględnieniem wskaźników Search Console, Analytics i innych możliwych np. z FB.
  • Kontakt z Klientem w zakresie analizy efektywności sprzedaży, zapytań – konwersji.
  • Wdrażanie zasad marketingu 4.0 polegające na stałych próbach zaangażowania klienta i jego społeczności np. w działania udostępniania (sharingu), dbania o jakość przesyłanych materiałów, poprawianie funkcjonalności strony, jej rozbudowy i skuteczność publikowanych tekstów. Ta ostania musi być najwyższa dla naszego Klienta.
  • Stałe rozwijanie warsztatu, bieżące śledzenie zmian dokonywanych przez Google z naciskiem na zmiany w algorytmach oraz analiza działań konkurencji. Śledzenie zmian w innych mediach społecznościowych – tzw. współpracujących.

4.jpgStandardy pracy i optymalizacja np. przy budowie nowej strony internetowej:

  1. Ocena wstępna bezpłatna – podstawowa składa się z:
    – wydanie klauzuli poufności albo złożenia ustnego oświadczenia poufności.
    – podczas rozmowy telefonicznej dokonywany jest audyt, czyli wstępna analiza oczekiwań Klienta co do nowej witryny.
    – sprawdzenie dostępności nazwy dla domeny lub sprawdzenie historii domeny istniejącej.
  2. Uzgodnienie etapowe warunków współpracy i zapłaty.
  3. Przedstawienie technicznych możliwości w zakresie hostingu, wyglądu strony, możliwości i udziału w mediach społecznościowych oraz w Google.
  4. Projekt wstępny z sugestią zmian do wprowadzenia na stronie pod kątem działań pozycjonujących – SEO.
  5. Po akceptacji projektu wstępnego przez Klienta – budowa strony.
  6. Przygotowanie i wprowadzanie zoptymalizowanej treści (zdjęcia, materiały video, infografiki), pozyskiwanie odnośników i stałe działania w SM (Social Media), aby zapewnić integrację nowej strony z innymi serwisami SM.
  7. Szkolenie z zakresu zarządzania panelem administracyjnym nowej strony internetowej.
  8. Przekazanie kodów i uprawnień administracyjnych.

Standardy pracy np. przy istniejącej już stronie internetowej:

  1. Ocena wstępna bezpłatna – podstawowa składa się z:
    – wydanie klauzuli poufności albo złożenia ustnego oświadczenia poufności.
    – podczas rozmowy telefonicznej dokonywany jest audyt, czyli wstępna analiza witryny www lub innego problemu zarządczego.
    – z weryfikacji jakości strony oraz pozycji w Google.
  2. Uzgodnienie etapowe warunków współpracy.
  3. Analiza pełna (poprawność: źródła strony, odwołań zwrotnych i przypisanych fraz/słów kluczowych).
  4. Przedstawienie wyników analizy z sugestią zmian do wprowadzenia na stronie pod kątem technicznym i działań SEO.
  5. Po akceptacji analizy przez Klienta – optymalizacja strony.
  6. Off-site – pozyskiwanie odnośników i działania w SM (Social Media).
  7. Stała praca weryfikacyjna/korygująca na podstawie narzędzi SEO w tym statystyk.
  8. Pełny raport półroczny z uwzględnieniem zmian na rynku i sugestii na następne pół roku.

Moje działania są systematyczne i służą wzrostowi odwiedzin przez użytkowników z założeniem potencjalnej konwersji (kliknięcia link lub baner, subskrypcja, wykonanie telefonu, napisanie e-maila lub wysłanie zapytania, rejestracja, dokonanie zakupu). O pierwszych efektach działań możemy mówić po okresie 45 dni przy mniej konkurencyjnych frazach. Na frazy o wysokiej konkurencji ten czas wydłuży się do 6 miesięcy, a nawet dłużej. W przypadku pojedynczych słów kluczowych to etap długoletni przy dobrej komunikacji między AP OPTYMALIZACJA a Klientem. Ważne jest zaangażowanie Klienta.

Opłata, czyli wynagrodzenie za moją pracę:

Jako firma pobieram comiesięczną opłatę, a każdy wzrost liczby Klientów nie oznacza wzrostu opłaty miesięcznej. Działamy na rzecz pozyskiwania leadów – konwersji od wartościowych użytkowników. Oferujemy usługę, która jest korzystną inwestycją Klienta we własny biznes. Stawiamy na pozyskiwanie jak największej liczby odwołań do Klienta na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google, ale też z innych źródeł takich jak media społecznościowe.

Opłata wstępna a później miesięczna wynika z nakładu pracy. Nie godzę się na stwierdzenie, że „zapłacimy połowę”. To tak nie działa. Nie wykonanie określonych działań skutkuje brakiem efektu. Jeśli Państwo oferujecie ograniczenie działań, aby ograniczyć budżet to z przykrością, ale odmówię współpracy z Państwem.

Nie daję gwarancji na stałą pozycję na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google i uważam, że każda Agencja, która taką gwarancję daje, działa nieuczciwie wobec Klienta. Algorytm wyszukiwawczy w Google jest największą tajemnicą, nie jest dostępny i podlega częstym zmianom. Tylko przez stałe śledzenie publikowanych przez Google standardów, doświadczenie i wiedzę, pozyskujemy ruch, konwersje i wzmacniamy działania sprzedażowe dla Klienta. Składanie obietnic lub ich oczekiwanie (wymuszanie) oznacza, że ktoś nie rozumie marketingu internetowego.

Jako SUKCES uważam utożsamianie się z celami Klienta i optymalizację procesu marketingowego, dlatego za celowe działania obieram:
– zwiększanie oczekiwanego ruchu z Internetu,
– uzyskiwanie celowych konwersji na stronie www i z mediów społecznościowych,
– wsparcie systemu sprzedaży dla Klienta (z możliwością wdrożenia odpowiednich technologii do przyspieszenia zarządzania obiegiem informacji np. CRM),
– budowanie wizerunku i marki Klienta w Internecie.

Andrzej Pluta